Lavera Naturkosmetik

Header Lavera Hydro Effect Serum

Vormgeven van Lavera verkoopmateriaal.

Lavera vormgeving

Lavera heeft een uitgebreid assortiment puur natuurlijke verzorgingsproducten en cosmetica. Deze producten staan garant voor 10 kwaliteitspunten (kwalitietsgarantie Organic, Vegan en Natrue) die op de producten en in het winkelmateriaal tot uiting moeten komen.

Voor deze producten heb ik, samen met importeur Kuypers Cosmetics, winkelmateriaal ontworpen waarop de kwaliteit garantie van dit product onder de aandacht wordt gebracht: een toonbankdisplay, posters met aanbiedingen, advertenties voor print en online en diverse folders.
Om het product in de winkels duidelijke en sfeervol te presenteren in de schappen is er verschillend point-of-sales materiaal ontwikkeld, zoals een banner en wobblers, schapkaarten en schapstroken een aantal folders voor de zon- en huidverzorgingsproducten. Zo krijgt de consument de Lavera sfeerbeleving. Alle communicatie uitingen worden gemaakt volgens specifieke richtlijnen die in Duitsland zijn bedacht. Deze zijn uitgebreid weergegeven in een styleguide. Zo ontwerp ik communicatie uitingen voor de Nederlandse markt.

Ik mocht natuurlijk de producten ook zelf testen en ben zeer enthousiast geworden door de heerlijke zachte geuren, het 100% natuurlijk is en de zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Opdrachtgever: Kuypers Cosmetics – www.lavera.nl